Tuesday 7 February 2012

Menyusuri Kenangan : Temui Aku di Tempat Itu

Temui aku ditempat pertama kali kita berhenti untuk memutuskan 'keliling dunia '
Temui aku ditempat pertama aku diberi sebuah pertanyaan pembuka cerita kita ,
Temui aku ditempat kita pernah menghabiskan weekend pertama kita,
Temui aku ditempat pertama kita terjaga bersama , melihat matahari pagi  berdua  ,
Temui aku ditempat kita biasa bercanda dan saling menjaga ,
Temui aku ditempat aku bisa menemukanmu bersama teman-temanmu ,
Temui aku ditempat aku pertama memutuskan untuk pergi 
Temui aku ditempat kita pertama makan malam ,
Temui aku di tempat kita menemukan anjing kesayanganmu ,
Temui aku di tempat kita semangat memakan jagung dan eskrim yang meleleh,
Temui aku di semua tempat itu dimana saja sesuai kata hatimu tepat ketika bulan berada ditengah dengan bulatan sempurna dengan merdekanya .


Yang Berharap Bertemu ,
Temukan aku disalah ditempat itu


note : aku tunggu hingga hari itu usai , temukanlah aku ditempat paling dekat dengan hatimu .



No comments:

Post a Comment